NOVINKA

VOGE 300 RALLY

Jsem tvůj lehký parťák do těžkýho terénu

Objem motoru:

292,4 cm3

Hmotnost:

152 kg

Spotřeba:

3,2 l/100 km

Barva:

Cena od:

119 990 Kč

POJĎME SE SEZNÁMIT

Je libo endurko?

Jsem malé, skvěle ovladatelné, dobrodružné endurko se sympatickým dakarovým výrazem.

Přímo se třesu, až spolu vyrazíme do blátivého offroadového světa a zařádíme si v terénu.

Jsem motorka univerzální konstrukce, nekompromisně sestavená pro jízdu kdekoliv – na silnici i mimo ni. Určo tě dost potěší, že mám klasické offroadové osazení kol: 21“ vpředu a 18“ vzadu a hlavně vypínatelný zadní ABS.

Díky týhle kombinaci projedeme terénem jako nůž máslem. Rozhodně nám nehrozí, že bychom zůstali stát někde v louži.

MOTOR

Objem motoru 292,4 cm3
Typ motoru čtyřtaktní jednoválec se čtyřmi ventily a elektronickým vstřikováním paliva
Maximální výkon 21 kW / 29 PS / 8500 ot./min.
Maximální kroutící moment 25 Nm / 7000 ot./min.
Kompresní poměr 11:1
Sekundární pohon řetězem
Převodovka manuální 6stupňová
Startér elektrický
Chlazení kapalinou
Emisní norma EURO 5
Emisie CO2 74 g/km
Systém dávkování paliva Bosch EFI
Objem nádrže 12,5 l
Spotřeba paliva 3,2 l/100 km
Maximální rychlost 140 km/h

PODVOZEK A BRZDY

Přední odpružení Up-Side-Down vidlice 41 mm (205 mm zdvih)
Zadní odpružení Kyvná vidlice + tlumič s pružinou a seřiditelným předpětím (240 mm zdvih)
Přední pneu 80/100 - 21
Zadní pneu 120/100 - 18
Přední brzdy 2 pístkový třmen + 1 × kotouč o průměru 265 mm
Zadní brzdy 1 pístkový třmen + 1 × kotouč o průměru 220 mm
ABS Ano

ROZMĚRY A HMOTNOSTI

Rozměry (D׊×V) 2107 × 877 × 1405 mm
Pohotovostní hmotnost 152 kg
Výška sedadla 915 mm

PROHLÉDNI SI DETAILY

Světla, který si zamiluješ

Nový, až nadpozemsky koukající přední světlomet poskytuje široké a jasné osvětlení při noční jízdě.

ABS, který můžeš na zadním kole vypnout

Nechceš si nechat do stylu jízdy kecat brzdovým asistentem? Není nic jednoduššího, než ho prostě tlačítkem vypnout.

Skvěle fungující brzdy a podvozek

To je základ každý dobrý motorky. Vo hvězdný brždění se vepředu stará kotouč o průměru 265 mm a dvoupístkový brzdič. Moje vidle mají zdvih 205 mm, a tak si piš, že na doraz taky hned tak nepůjdou.

Ocelový stupačky

Z těch ti noha jen tak nesjede. Věř, že v terénu je fakt oceníš!

Přehledný tachometr

Ukáže ti všechno, co potřebuješ. Tedy rychlost, otáčky, ujetý kilásky nebo zařazenej kvalt.

NASKOČ DO SEDLA

Tohle enduro tě bude fakt bavit

Mých 150 kilo váhy táhne čtyřventilový, kapalinou chlazený jednoválec 292 cm3 s elektronickým vstřikováním Bosch a 6stupňovou převodovkou. Mám ocelovej rám s dvojitou kolíbkou, která chrání motor zespodu. Vepředu upside-down vidlice a vzadu kyvka z lehký slitiny s jednoduchým tlumičem od japonský Kayaby. Už v základní výbavičce mám ochranej rám, vysoký plexi a taky klasický endurácký sedlo! Za málo peněz si spolu užijem hodně legrace. Na nic nečekej a pojď mě pořádně provětrat.