VOGE 300 RALLY

Jsem tvůj lehký parťák do těžkýho terénu

Objem motoru:

292 cm3

Výkon:

21 kW

Spotřeba:

3,2 l/100 km

Řidičský průkaz:

A2

Barva:

Cena od:

109 990 Kč

POJĎME SE SEZNÁMIT

Je libo endurko?

Jsem malé, skvěle ovladatelné, dobrodružné endurko se sympatickým dakarovým výrazem.

Přímo se třesu, až spolu vyrazíme do blátivého offroadového světa a zařádíme si v terénu.

Jsem motorka univerzální konstrukce, nekompromisně sestavená pro jízdu kdekoliv – na silnici i mimo ni. Určo tě dost potěší, že mám klasické offroadové osazení kol: 21“ vpředu a 18“ vzadu a hlavně vypínatelný ABS.

Díky týhle kombinaci projedeme terénem jako nůž máslem. Rozhodně nám nehrozí, že bychom zůstali stát někde v louži.

 

MOTOR

Objem motoru 292 cm3
Typ motoru čtyřtaktní jednoválec DOHC
Maximální výkon 21 kW (28,2 Ps) / 9 000 rpm
Maximální kroutící moment 25 Nm / 6 500 rpm
Kompresní poměr 11:1
Sekundární pohon řetězem
Převodovka manuální, 6 rychlostních stupňů
Startér elektrický
Chlazení vodou
Emisní norma EURO 5
Emisie CO2 74 g/km
Systém dávkování paliva elektronické vstřikování Bosch
Objem nádrže 11 litrů
Spotřeba paliva 3,2 l/100 km
Maximální rychlost 125 km/h

PODVOZEK A BRZDY

Přední odpružení 41 mm Upside-down vidlice, zdvih 205 mm
Zadní odpružení kyvná vidlice, seřiditelný tlumič, zdvih 240 mm
Přední pneu 90/90-R21
Zadní pneu 140/80-R18
Přední brzdy dvoupístkový třmen, 1× kotouč (ø 265 mm)
Zadní brzdy jednopístkový třmen, 1× kotouč (ø 220 mm)
ABS ano, BOSCH - vypínatelné

ROZMĚRY A HMOTNOSTI

Rozměry (D׊×V) 2 107 × 877 × 1 405 mm
Pohotovostní hmotnost 158 kg
Výška sedadla 915 mm

PROHLÉDNI SI DETAILY

Světla, který si zamiluješ

Nový, až nadpozemsky koukající přední světlomet poskytuje široké a jasné osvětlení při noční jízdě.

ABS, který můžeš vypnout

Nechceš si nechat do stylu jízdy kecat brzdovým asistentem? Není nic jednoduššího, než ho prostě tlačítkem vypnout.

Skvěle fungující brzdy a podvozek

To je základ každý dobrý motorky. Vo hvězdný brždění se vepředu stará kotouč o průměru 265 mm a dvoupístkový brzdič. Moje vidle mají zdvih 205 mm, a tak si piš, že na doraz taky hned tak nepůjdou.

Ocelový stupačky

Z těch ti noha jen tak nesjede. Věř, že v terénu je fakt oceníš!

Přehledný tachometr

Ukáže ti všechno, co potřebuješ. Tedy rychlost, otáčky, ujetý kilásky nebo zařazenej kvalt.

NASKOČ DO SEDLA

Tohle enduro tě bude fakt bavit

Mých 158 kilo váhy táhne čtyřventilový, vodou chlazený jednoválec o objemu 292 cm3 s elektronickým vstřikováním i ABS Bosch a s šestistupňovou převodovkou. Mám ocelovej rám s dvojitou kolíbkou, která chrání motor zespodu. Vepředu upside-down vidlice a vzadu kyvka z lehký slitiny s nastavitelným tlumičem. Už v základní výbavičce mám ochranej rám, vysoký plexi a taky klasický endurácký sedlo! Za málo peněz si spolu užijem hodně legrace. Na nic nečekej a pojď mě pořádně provětrat.