VOGE 500 DS

Vysvobodím tě ze zavřený kanceláře. Nasedni a jedem!

Objem motoru:

471 cm3

Hmotnost:

205 kg

Spotřeba:

3,8 l/100 km

Barva:

Cena od:

159 990 Kč

POJĎME SE SEZNÁMIT

Trávíš hafo času v sevření městský kanceláře? Ukážu ti cestu ven!

Jsem tvoje vysvobození ze života ve městě ze skla a betonu. Spolu vyjedeme vstříc nepoznaným dobrodružstvím. Budeme následovat volání přírody. Prostě nasedneš a pojedem, kam budeš chtít.

Mám dvouválcový DOHC motor s výkonem necelých 47 koní, což je téměř na hraně kategorie A2. Po celou dobu jízdy budeš mít pocit neskutečný jistoty díky velmi komfortnímu podvozku od Kayaby s up-side-down vidlicí a brzdám od prémiové japonské značky Nissin. O parádní silniční jízdu se stará dělený sedlo a pneu Pirelli Angel GT na 17“ kolech. Do mojí standardní výbavičky patří TFT přístrojovka s Bluetooth připojením, která krom jinýho ukazuje nejen tlak v pneumatikách, ale i jejich teplotu. Dál se můžeš těšit na boční a středový stojan, konektor USB, nastavitelný páčky a plexi se 2 polohami, kompletní LED osvětlení a padací rám.

MOTOR

Objem motoru 471 cm3
Typ motoru čtyřtaktní řadový dvouválec DOHC
Maximální výkon 34,5 kW (46,2 Ps) / 8 500 rpm
Maximální kroutící moment 44,5 Nm / 7 000 rpm
Kompresní poměr 10.7:1
Sekundární pohon řetězem
Převodovka manuální, 6 rychlostních stupňů
Startér elektrický
Chlazení vodou
Emisní norma EURO 5
Emisie CO2 89 g/km
Systém dávkování paliva elektronické vstřikování Bosch
Objem nádrže 16,5 litru
Spotřeba paliva 3,8 l/100 km
Maximální rychlost 160 km/h

PODVOZEK A BRZDY

Přední odpružení 41 mm Upside-Down vidlice Kayaba, zdvih 156 mm
Zadní odpružení kyvná vidlice, seřiditelný tlumič Kayaba, zdvih 61 mm
Přední pneu 120/70-R17 – Pirelli Gran Turismo Angel GT
Zadní pneu 160/60-R17 – Pirelli Gran Turismo Angel GT
Přední brzdy 2x dvoupístkové třmeny NISSIN, 2× kotouč (ø 298 mm)
Zadní brzdy jednopístkový třmen NISSIN, 1× kotouč (ø 240 mm)
ABS ano, BOSCH - vypínatelné

ROZMĚRY A HMOTNOSTI

Rozměry (D׊×V) 2 115 × 850 × 1 355 mm
Pohotovostní hmotnost 205 kg
Výška sedadla 821 mm

PROHLÉDNI SI DETAILY

Komfortní požitek z jízdy

Díky mému japonskému podvozku od Kayaby a brzdám Nissin si jízdu budeš opravdu užívat. Podvozek pobere všechny nerovnosti a brzdy zastaví se sametovou jemností.

ABS, který snadno vypneš

Chceš jezdit bez ABS? Není nic jednoduššího, než ho prostě tlačítkem na řídítkách vypnout.

Můj motor je držák

Mám dvouválcový motor s kultivovaným chodem o objemu 500 cc a výkonem necelých 47 koní, kterej je navíc ohleduplnej k tvojí peněžence. Se spotřebou 3,8 litru na 100 kilometrů patří mezi nejúspornější ve svý kategorii.

Nemokni, když nemusíš

V základní výbavě mám plexi šít, kterej se dá vejškově nastavovat. Díky tomu nebudeš mít za deště ve tváři škleb, ale úsměv.

Poberu vše, co potřebuješ

Díky sadě origoš aluminiových kufrů a montážních rámů se lehce sbalíš i na pořádně dlouhej vejlet. Když tuhle výbavičku v topový kvalitě koupíš spolu s mašinou, budeš kufry odemykat stejným klíčem jako motorku.

Přehledný barevný displej

Na očích máš všechno, co potřebuješ. Rychlost, otáčky, průměrnou spotřebu, tlak v pneuškách, čas, venkovní teplotu, teplotu motoru, stav paliva i zařazenej kvalt. Vše hezky přehledně. Navíc tachometr se přes bluetooth propojí s tvým mobilem. To se taky hodí, ne?

 

NASKOČ DO SEDLA

Tohle všechno můžeš zažít

Tak na co čekáš? Sbal kufry a jeď! Do sady tří originálních hliníkových zamykacích kufrů sbalíš všechno, co budeš na tripu potřebovat. Ty teď navíc dostaneš k motorce zadáčo. Ušetříš tak 16 000 kaček.