Objem motoru:
494 cm3Výkon:
35 kWSpotřeba:
3,9 l/100 kmŘidičský průkaz:
A2Cena od:
159 990 Kč
Chceš vyrazit za hranice asfaltu, překročit okraj města, ztratit se v křižovatkách a brázdit venkovský silničky, aniž by ses vzdal potěšení z jízdy v největším pohodlí? V tom případě jsem zrozena přímo pro tebe. Jsem navržena tak, abych byla všestranná, spolehlivá a přinášela ti potěšení při jízdě za každýho počasí.
Jsem mašina s neskutečně komfortním podvozkem a drátěnými koly s bezdušovou pneumatikou Metzeler Tourance. Spolehnout se můžeš na moje topový brzdy od japonskýho Nissinu a dostatečně silnej, dvouválcovej motor o výkonu 48 koní. Díky dvěma jízdním režimům mi dáš snadno vědět, jestli se mnou chceš šetřit benál, anebo máš zrovna chuť na divočení v režimu sport.
Mojí standardní výbavou je TFT přístrojovka se 7palcovým displejem, která ukazuje krom jinýho i tlak v pneumatikách. No, a když pomocí Bluetooth spáruješ mobil, přístrojovka začne fungovat taky jako bezvadná moto navigace.
Mám boční i středový stojan, konektor USB, 12V zásuvku, nastavitelný plexi, kompletní LED osvětlení a nádherný přídavný bodovky. V základu dostaneš taky trojici origoš hliníkových zamykacích kufrů. Sbalíš do nich všechno, co budeme na naší cestě za poznáním potřebovat.
Tohle motorkářský labůžo u nás nemá cenovou konkurenci. Schválně mrkni třeba na srovnatelnou Hondislavu. Vyplázneš za ní ranec a zdaleka nedostaneš takovou výbavičku, co mám já už v základu. A o navigaci si můžeš nechat tak akorát zdát. Tu ti u jinejch pětikil nenabídnou ani za příplatek.
Jo, a možná jsi obdivoval už mou předchůdkyni Voge 500 DSX. Hele, k předkům mám úctu, ale ve vší skromnosti musím říct, že proti ní jsem ještě dokonalejší. Zlepšováků mám fakt hafo. Mrkni na ně do detailů. 👇 Ale ani tam se všechny nevešly. Nejlepší je vyrazit si mě rovnou omrknout a otestovat u bezva party v Benešově a brzy i k dalším vybranejm parťákům.
Objem motoru | 494 cm3 |
Typ motoru | čtyřtaktní řadový dvouválec DOHC |
Maximální výkon | 35 kW (48 Ps) / 8 500 rpm |
Maximální kroutící moment | 50,5 Nm / 6 500 rpm |
Kompresní poměr | 11.5:1 |
Sekundární pohon | řetězem |
Převodovka | 6-ti rychlostní, manuální + přepínač jízdních režimů |
Startér | elektrický |
Chlazení | vodou |
Emisní norma | EURO 5 |
Emisie CO2 | 90 g/km |
Systém dávkování paliva | EFI BOSCH |
Objem nádrže | 18 litrů |
Spotřeba paliva | 3,9 l/100 km |
Maximální rychlost | 160 km/h |
Přední odpružení | 41 mm Upside-Down vidlice Kayaba, zdvih 150 mm |
Zadní odpružení | kyvná vidlice, nastavitelný tlumič Kayaba, zdvih 145 mm |
Přední pneu | 110/80-R19 – Metzeler Tourance |
Zadní pneu | 150/70-R17 – Metzeler Tourance |
Přední brzdy | 2x dvoupístkové třmeny NISSIN, 2× kotouč (ø 298 mm) |
Zadní brzdy | jednopístkový třmen NISSIN, 1× kotouč (ø 240 mm) |
ABS | ano, BOSCH - vypínatelné |
Rozměry (D׊×V) | 2 160 × 845 × 1 380 mm |
Pohotovostní hmotnost | 206 kg |
Výška sedadla | 840 mm |
Bezkonkurenčně vyladěný pětikilo
MODEL | VERZE | BARVA | CENA |
525 DSX | bez sady 3 originálních hliníkových kufrů | modrá, šedá | 159 990 CZK |
525 DSX Touring | včetně sady 3 originálních hliníkových kufrů | modrá, šedá | 169 990 CZK |