NOVINKA

VOGE 525 DSX

Bezkonkurenčně vyladěný pětikilo

Objem motoru:

494 cm3

Výkon:

35 kW

Spotřeba:

3,9 l/100 km

Řidičský průkaz:

A2

Barva:

Cena od:

159 990 Kč

POJĎME SE SEZNÁMIT

Jsem tvoje cesta z města

Chceš vyrazit za hranice asfaltu, překročit okraj města, ztratit se v křižovatkách a brázdit venkovský silničky, aniž by ses vzdal potěšení z jízdy v největším pohodlí? V tom případě jsem zrozena přímo pro tebe. Jsem navržena tak, abych byla všestranná, spolehlivá a přinášela ti potěšení při jízdě za každýho počasí.

Jsem mašina s neskutečně komfortním podvozkem a drátěnými koly s bezdušovou pneumatikou Metzeler Tourance. Spolehnout se můžeš na moje topový brzdy od japonskýho Nissinu a dostatečně silnej, dvouválcovej motor o výkonu 48 koní. Díky dvěma jízdním režimům mi dáš snadno vědět, jestli se mnou chceš šetřit benál, anebo máš zrovna chuť na divočení v režimu sport.

Mojí standardní výbavou je TFT přístrojovka se 7palcovým displejem, která ukazuje krom jinýho i tlak v pneumatikách. No, a když pomocí Bluetooth spáruješ mobil, přístrojovka začne fungovat taky jako bezvadná moto navigace. 

Mám boční i středový stojan, konektor USB, 12V zásuvku, nastavitelný plexi, kompletní LED osvětlení a nádherný přídavný bodovky. V základu dostaneš taky trojici origoš hliníkových zamykacích kufrů. Sbalíš do nich všechno, co budeme na naší cestě za poznáním potřebovat.

Tohle motorkářský labůžo u nás nemá cenovou konkurenci. Schválně mrkni třeba na srovnatelnou Hondislavu. Vyplázneš za ní ranec a zdaleka nedostaneš takovou výbavičku, co mám já už v základu. A o navigaci si můžeš nechat tak akorát zdát. Tu ti u jinejch pětikil nenabídnou ani za příplatek.

Jo, a možná jsi obdivoval už mou předchůdkyni Voge 500 DSX. Hele, k předkům mám úctu, ale ve vší skromnosti musím říct, že proti ní jsem ještě dokonalejší. Zlepšováků mám fakt hafo. Mrkni na ně do detailů. 👇 Ale ani tam se všechny nevešly. Nejlepší je vyrazit si mě rovnou omrknout a otestovat u bezva party v Benešově a brzy i k dalším vybranejm parťákům.

MOTOR

Objem motoru 494 cm3
Typ motoru čtyřtaktní řadový dvouválec DOHC
Maximální výkon 35 kW (48 Ps) / 8 500 rpm
Maximální kroutící moment 50,5 Nm / 6 500 rpm
Kompresní poměr 11.5:1
Sekundární pohon řetězem
Převodovka 6-ti rychlostní, manuální + přepínač jízdních režimů
Startér elektrický
Chlazení vodou
Emisní norma EURO 5
Emisie CO2 90 g/km
Systém dávkování paliva EFI BOSCH
Objem nádrže 18 litrů
Spotřeba paliva 3,9 l/100 km
Maximální rychlost 160 km/h

PODVOZEK A BRZDY

Přední odpružení 41 mm Upside-Down vidlice Kayaba, zdvih 150 mm
Zadní odpružení kyvná vidlice, nastavitelný tlumič Kayaba, zdvih 145 mm
Přední pneu 110/80-R19 – Metzeler Tourance
Zadní pneu 150/70-R17 – Metzeler Tourance
Přední brzdy 2x dvoupístkové třmeny NISSIN, 2× kotouč (ø 298 mm)
Zadní brzdy jednopístkový třmen NISSIN, 1× kotouč (ø 240 mm)
ABS ano, BOSCH - vypínatelné

ROZMĚRY A HMOTNOSTI

Rozměry (D׊×V) 2 160 × 845 × 1 380 mm
Pohotovostní hmotnost 206 kg
Výška sedadla 840 mm

Bezkonkurenčně vyladěný pětikilo

MODEL VERZE BARVA CENA
525 DSX bez sady 3 originálních hliníkových kufrů modrá, šedá 159 990 CZK
525 DSX Touring včetně sady 3 originálních hliníkových kufrů modrá, šedá 169 990 CZK

PROHLÉDNI SI DETAILY

Luxusní světelnej kukuč

Kdyby se volila Miss Moto Světlo, jsem žhavá kandidátka na korunku. Ostře tvarovaný křivky mých LED světel ladí s celým designem. Přídavný bodovky můžeš zapnout za jízdy. Můj světelnej kukuč nejen luxusně vypadá, ale taky fantasticky svítí. Takže spolu rozzáříme i tu nejčernočernější tmu.

Tuplovaná bezpečnost

Na cestách tě budou strážit dva andělové. Jmenujou se ABS a TCS. Oba ale můžeš snadno vypnout. Třeba když vyrazíš za dobrodrůžem do terénu.

Sporťáckej a šetřivej režim jízdy

Pomocí jedinýho stisknutí mi řekneš, jak se mám chovat k benálu. Když mě hodíš do Éčka, budu s ním šetřit. Ve sportovním režimu ho zhltnu krapet víc, ale zato budu rychlejší a silnější.

Polohovatelnej plexi štít

Výšku ochrannýho plexi si nastavíš v cukuletu. Je to fakt brnkačka. Stačí zatáhnout a plexi je vejš. Podobně ho můžeš zase zasunout. Jo, a plexi štít tě ochrání nejen před větrem, ale taky před hlukem.

Telka na řídítkách

Sedmipalcovej displej přístrojový desky ti bude při jízdě připadat velkej jako telka. Pomocí telefonu z něj navíc uděláš šipkovou navigaci. Nepřijdeš o důležitý údaje a přitom budeš vědět, za jak dlouho kam odbočit. Jo, a mraky údajů se o mně dozvíš taky v bezplatný appce pro Aindroid i Apple.

Snadný brodění a hupsání přes překážky

Jsem připravená i na offroadový blbnutí. Výše posazenej vejfuk nejen skvěle vypadá, ale taky díky němu přebrodíš kdejakou říčku. No, a světlá výška 200 mm tě zase ochrání před pusinkováním s obrubníky nebo terénníma nerovnostma.

NASKOČ DO SEDLA