VOGE 650 DSX

Pod kapotou mi buší motor, kterej tě nikdy neomrzí

Objem motoru:

652 cm3

Výkon:

35 kW

Spotřeba:

4,2 l/100 km

Řidičský průkaz:

A2

Barva:

Cena od:

159 990 Kč

POJĎME SE SEZNÁMIT

Co takhle vyměnit nudu v kanceláři za off-road dobrodružství?

Se mnou to není vůbec žádnej problém! Stačí nasednout a vyrazit. Věř, že okamžitě začneš přemýšlet o pořádných dálkách a exotice. Jestli pojedeš sám nebo s baťůžkem, to je jen na tobě. Místa je tu dost pro vás oba. A kdybys měl náhodou strachy, že tvoje tempo nezvládnu, vzpomeň si, že jednobuch 650 GS několikrát vyhrál Dakar! Mým srdcem je přesně ten stejný, legendární, léty prověřený motor, kterej tě nikdy nenechá ve štychu. Tak co, jedem na cestu kolem světa?

 

MOTOR

Objem motoru 652 cm3
Typ motoru čtyřtaktní jednoválec DOHC
Maximální výkon 35 kW (47 PS) / 6 750 rpm
Maximální kroutící moment 60 Nm / 5 500 rpm
Kompresní poměr 11.5:1
Sekundární pohon řetězem
Převodovka manuální, 5 rychlostních stupňů
Startér elektrický
Chlazení vodou
Emisní norma EURO 5
Emisie CO2 96 g/km
Systém dávkování paliva elektronické vstřikování Bosch
Objem nádrže 18 litrů
Spotřeba paliva 4,2 l/100 km
Maximální rychlost 160 km/h

PODVOZEK A BRZDY

Přední odpružení 41 mm Upside-Down vidlice Kayaba, zdvih 179,5 mm
Zadní odpružení kyvná vidlice, seřiditelný tlumič Kayaba, zdvih 58 mm
Přední pneu 110/80-R19 Pirelli Scorpion
Zadní pneu 150/70-R17 Pirelli Scorpion
Přední brzdy 2x dvoupístkové třmeny NISSIN, 2× kotouč (ø 298 mm)
Zadní brzdy jednopístkový třmen NISSIN, 1× kotouč (ø 240 mm)
ABS ano, BOSCH - vypínatelné

ROZMĚRY A HMOTNOSTI

Rozměry (D׊×V) 2 155 × 850 × 1 390 mm
Pohotovostní hmotnost 219 kg
Výška sedadla 820 mm

PROHLÉDNI SI DETAILY

Chceš mít jistotu při jízdě za všech podmínek?

Precizní přední up-side-down vidlice se zdvihem skoro 180 mm a zadní kyvka od Kyaby – to je výbava, na kterou se můžeš stopro spolehnout. Jistotu umocní japonský brzdy Nissin se dvěma předními kotouči o průměru 298 mm a dvěma pístky v brzdiči.

Přehledný multifunkční displej

Všechno, co potřebuješ, máš na očích. Rychlost, otáčky, průměrná spotřeba, tlak v pneumatikách, čas, venkovní teplota, teplota motoru, stav paliva i zařazený rychlostní stupeň. Vše hezky a přehledně. V tachometru je integrovaná technologie bluetooth k propojení s tvým mobilním telefonem. To se taky hodí ne?

Rám, kterej ochrání

Je jasný, že s adventure mašinou se jezdí i do drsnýho terénu. Ochranný rám je tu právě proto, aby důležitý části motoru hýčkal jako v peřince, kdybys třeba mašinu položil.

Moderní LED světlomety s velkým dosvitem

Není nad to, když můžeš vyrazit na projížďku i v té nejtemnější noci. Světla, který svítí jasněji než hvězdy, prostě potřebuješ.

Teď už přesně víš, co si zabalíš

Sada originálních aluminiových kufrů včetně montážních rámů v topové kvalitě. Když je koupíš spolu s mašinou, budeš je navíc všechny odemykat klíčkem od motorky.

Výfuk z poctivýho nerezu

Precizní zpracování a zvuk, kterej se neomrzí. Brumlavej tón jednoválce si okamžitě zamiluješ a na tuhle výfukovou symfonii se vždycky budeš těšit jako malej Jarda.

NASKOČ DO SEDLA

Díky skvělýmu podvozku s up-side-down vidlicí Kayaba, origo brzdám od Nissinu, vypínatelnýmu ABS od Bosche a Pirelli Scorpion pneumatikám budeš mít všechno ve svých rukách a pod dokonalou kontrolou. Život ti určitě zpříjemní pecková TFT přístrojovka i s takovým ukazatelem, jako je tlak v pneu, nebo propojení s mobilním telefonem. V základu mám taky hlavní stojan, komplet LEDkový osvětlení, USB zástrčku a nastavitelný plexi. K tomu drátěný kola a bezdušový pneu (to je to „X“ v názvu).