VOGE 300 ACX

Garantuji ti, že ze mě nebudeš chtít slézt.

Objem motoru:

292 cm3

Hmotnost:

168 kg

Spotřeba:

2,9 l/100 km

Barva:

Cena od:

105 990 Kč

POJĎME SE SEZNÁMIT

Jsem klasická lehká motorka do města

V mém stylu se odráží touha designérů vrátit se do mládí. Do doby, kdy vývojáři kladli důraz na jízdní vlastnosti a jednoduchou, ale zároveň funkční konstrukci. Vznikaly tak motorky, na kterých jezdily a vzájemně si je i půjčovaly celé generace. S radostí a lehkostí se s tebou proplétám městskými uličkami a navštívíme jednu kavárnu za druhou. V ulicích měst jsem ve své kůži. Se stejným odhodláním tě vezmu na polní cestu a klidně vyrazíme i k vodě. Na podobné výlety se skvěle hodí univerzální vzor na mé bezdušové gumě či drátěný výplet. Díky tomu nás nějaká ta díra na vozovce ani jáma v cestě nezastaví.

Můj skvěle vyladěný podvozek s up-side-down přední vidlicí, dvojité kotoučové brzdy a vstřikování Bosch se nám postarají o pohodlí a spolehlivost. LEDková světla, dobře čitelný displej a spotřeba necelé 3 litry na 100 kiláků nás budou svádět k jízdě ve dne i v noci.

MOTOR

Objem motoru 292 cm3
Typ motoru čtyřtaktní 1-válec se 4 ventily na válec a elektronickým vstřikováním
Maximální výkon 21 kW (29 k)/9 000 ot./min.
Maximální kroutící moment 25 Nm / 6500 ot./min.
Kompresní poměr 11:01
Sekundární pohon řetězem
Převodovka manuální šestistupňová
Startér elektrický
Chlazení kapalinou
Emisní norma EURO 5
Emisie CO2 74 g/km
Systém dávkování paliva Bosch EFI
Objem nádrže 16 l
Spotřeba paliva 2,9 l/100 km
Maximální rychlost 125 km/h

PODVOZEK A BRZDY

Přední odpružení up-side-down vidlice , 35 mm
Zadní odpružení kyvná vidlice + tlumič s pružinou a nastavitelným předpětím
Přední pneu 110/70-R17
Zadní pneu 150/60-R17
Přední brzdy 2-pístkové třmeny + 2× kotouč o průměru 300 mm
Zadní brzdy 50 / 5 000 Výsledky překladu 1-pístkový třmen + 1 × kotouč o průměru 220 mm
ABS ano

ROZMĚRY A HMOTNOSTI

Rozměry (D׊×V) 1 997 × 830 × 1 135 mm
Pohotovostní hmotnost 168 kg
Výška sedadla 795 mm

PROHLÉDNI SI DETAILY

Přehledný displej

Na očích budeš mít všechno, co potřebuješ. Co na displeji uvidíš? V první řadě rychlost, kterou se právě valíš, celkový počet najetých kiláků, denní počítadlo, stav paliva v nádrži, průměrnou spotřebu, hodiny, teplotu motoru a mraky dalších údajů. Opravdu, můžeš si měnit i barvu podsvícení, což je super, když ti praží slunce, nebo je tma jako v pytli.

Displej u Voge 300AC/ACX | řada Classic

Výborná viditelnost

Kluci z vývoje motorek Voge si skvěle rozumějí s designéry. Díky tomu vznikla famózní světla klasického střihu, která využívají moderní LEDky. Věřte tomu, že tyto reflektory vám za jakýchkoli podmínek skvostně posvítí na cestu.

LEDkový přední světlo a blikače u modelu Voge 300ACX | řada Classic

Nepřehlédnutelný sexy zadeček

LEDkami tě ozářím i vzadu. Světla nejen přitažlivě vypadají, ale také dobře svítí. Co dobře! Svítí jedinečně, grandiózně, famózně. Jednoduše tak, že nás nikdo nepřehlédne.

Zadní světla modelu Voge 300ACX tvoří taky LEDky | řada Classic

Zhltnu pouze 2,9 litru na 100 kiláků

Na tříkilo mám dostatečný výkon 21 kW (29 k), ale málo papám. Spotřeba pod 3 litry na 100 kiláků tě při dnešních cenách benzínu přímo potěší.

Úsporný motor modelu Voge 300ACX nabízí dostatek výkonu | řada Classic

Pneumatika, která zvládne každý terén

Na vyplétaná kola mi obuli univerzální bezdušové gumy. Hravě zvládají asfalt i svižnou jízdu po prašných cestách. Bez problémů přijedeme do každého cíle, který si vymyslíš.

Pneumatiky 300ACX pro jistou jízdu v městským prostředí | řada Classic

NASKOČ DO SEDLA

Další modely z této řady