VOGE 500 AC

Mám styl na věky věků. Věř, že i ty si ho zamiluješ

Objem motoru:

471 cm3

Hmotnost:

198 kg

Spotřeba:

4,1 l/100 km

Barva:

Cena od:

157 990 Kč

POJĎME SE SEZNÁMIT

Styl kombinující klasickou a moderní mašinu se neokouká

Elegantní tvary minulosti a zároveň ty nejpokročilejší technologie současnosti ze mě dělaj krásku, která okouzlí snad každýho. Když spolu vyjedeme, budeme středem pozornosti všech generací.

S nástrahami města se hravě vypořádám díky přednímu odpružení od japonský Kayaby s up-side-down vidlicí. Vzadu to jistí kyvná vidlice s lehkou konstrukcí a tlumičem taky od Kayaby. Jízda do práce se stane příjemnou zábavou a dlažební kostky tě už nikdy nerozhodí. Když na semaforech blikne červená, o sametový přistání se postarají brzdy od japonského Nissinu. Dobový kulatý světla ti rozzáří svět pomocí LED  technologie. Nechybí mi přehledná TFT obrazovka s automatickým přepínáním denního/nočního režimu a spoustou údajů: zařazený kvalt, stav paliva, průměrná spotřeba, venkovní teplota, tlak v pneu a mnoho dalšího. Určitě tě potěší nastavitelný páčky na řídítkách nebo možnost propojit přes bluetůčko obrazovku s mobilem.

 

MOTOR

Objem motoru 471 cm3
Typ motoru čtyřtaktní řadový dvouválec DOHC
Maximální výkon 34,5 kW (46,2 Ps) / 8 500 rpm
Maximální kroutící moment 44,5 Nm / 7 000 rpm
Kompresní poměr 10.7:1
Sekundární pohon řetězem
Převodovka manuální, 6 rychlostních stupňů
Startér elektrický
Chlazení vodou
Emisní norma EURO 5
Emisie CO2 95 g / km
Systém dávkování paliva elektronické vstřikování Bosch
Objem nádrže 19 litrů
Spotřeba paliva 4,1 l/100 km
Maximální rychlost 160 km/h

PODVOZEK A BRZDY

Přední odpružení 41 mm Upside-Down vidlice Kayaba, zdvih 128 mm
Zadní odpružení kyvná vidlice, seřiditelný tlumič Kayaba, zdvih 57 mm
Přední pneu 120/70-R17, Pirelli Gran Turismo Angel GT
Zadní pneu 160/60-R17, Pirelli Gran Turismo Angel GT
Přední brzdy 2x dvoupístkové třmeny NISSIN, 2× kotouč (ø 298 mm)
Zadní brzdy jednopístkový třmen NISSIN, 1× kotouč (ø 240 mm)
ABS ano, BOSCH

ROZMĚRY A HMOTNOSTI

Rozměry (D׊×V) 2 100 × 770 × 1 170 mm
Pohotovostní hmotnost 198 kg
Výška sedadla 790 mm

PROHLÉDNI SI DETAILY

Displej velkej jako tablet

Vyber si připojení pro Apple nebo Android a oznámení ze svýho mobilu uvidíš na displeji tacháče. Ovládáš ho řídítkovým přepínačem. Ukáže ti taky užitečný údaje jako otáčky motoru, rychlost, teplotu vzduchu a motoru, průměrnou spotřebu paliva, stav tlaku v pneu, hodiny, počítadlo ujetejch kiláků a taky zařazenej kvalt. Tuhle obrazovku si zamiluješ!

Skvěle svítící světlomety

Navenek oldschoolový design, uvnitř moderní  LED technologie. Moje světlomety se podobají hvězdám. Skvěle vypadají a mají neuvěřitelnej dosvit.

I zezadu jsem nepřehlédnutelná

Čisté designové linie podpořené vyladěnou LED technologií. Přesně takhle chceš, aby svítilo fáro před tebou. Nikoho neoslňuje a přitom je dokonale vidět.

Kvalita září z každičkýho detailu

I na té nejposlednější drobnosti uvidíš čistý zpracování a oceníš cit, kterej do stavby mašiny designéři dali.

Sexy zvuk vykouzlí precizně zpracovanej výfuk

Přesný sváry, věčnej materiál a zvuk, kterej se ti jen tak neomrzí. Zrovinka takhle by měl pořádnej výfuk vypadat.

Brzdy na které se můžeš spolehnout

Zapomeň na brždění očima. Japonský brzdy Nissin se dvěma brzdovými kotouči o průměru 298 mm a dvěma pístky v brzdiči se postaraj o sametový zastavení. Kvalitní brždění je základ. No ne?

NASKOČ DO SEDLA

VOGE 500 AC

Jsem motorka v prémiový kvalitě. Pohání mě dvouválcovej motor o objemu necelých 500 cc a výkonu 46 koní. Mám značkový vstřikování paliva Bosch, japonský podvozek s up-side-down-vidlicí Kyaba a brzdy Nissin. Z fleku můžu víc než konkurovat všem zavedenejm značkám. Přijď se o tom přesvědčit i ty!

Další modely z této řady