Objem motoru:
471 cm3Hmotnost:
198 kgSpotřeba:
4,1 l/100 kmCena od:
157 990 Kč
Elegantní tvary minulosti a zároveň ty nejpokročilejší technologie současnosti ze mě dělaj krásku, která okouzlí snad každýho. Když spolu vyjedeme, budeme středem pozornosti všech generací.
S nástrahami města se hravě vypořádám díky přednímu odpružení od japonský Kayaby s up-side-down vidlicí. Vzadu to jistí kyvná vidlice s lehkou konstrukcí a tlumičem taky od Kayaby. Jízda do práce se stane příjemnou zábavou a dlažební kostky tě už nikdy nerozhodí. Když na semaforech blikne červená, o sametový přistání se postarají brzdy od japonského Nissinu. Dobový kulatý světla ti rozzáří svět pomocí LED technologie. Nechybí mi přehledná TFT obrazovka s automatickým přepínáním denního/nočního režimu a spoustou údajů: zařazený kvalt, stav paliva, průměrná spotřeba, venkovní teplota, tlak v pneu a mnoho dalšího. Určitě tě potěší nastavitelný páčky na řídítkách nebo možnost propojit přes bluetůčko obrazovku s mobilem.
Objem motoru | 471 cm3 |
Typ motoru | čtyřtaktní řadový dvouválec DOHC |
Maximální výkon | 34,5 kW (46,2 Ps) / 8 500 rpm |
Maximální kroutící moment | 44,5 Nm / 7 000 rpm |
Kompresní poměr | 10.7:1 |
Sekundární pohon | řetězem |
Převodovka | manuální, 6 rychlostních stupňů |
Startér | elektrický |
Chlazení | vodou |
Emisní norma | EURO 5 |
Emisie CO2 | 95 g / km |
Systém dávkování paliva | elektronické vstřikování Bosch |
Objem nádrže | 19 litrů |
Spotřeba paliva | 4,1 l/100 km |
Maximální rychlost | 160 km/h |
Přední odpružení | 41 mm Upside-Down vidlice Kayaba, zdvih 128 mm |
Zadní odpružení | kyvná vidlice, seřiditelný tlumič Kayaba, zdvih 57 mm |
Přední pneu | 120/70-R17, Pirelli Gran Turismo Angel GT |
Zadní pneu | 160/60-R17, Pirelli Gran Turismo Angel GT |
Přední brzdy | 2x dvoupístkové třmeny NISSIN, 2× kotouč (ø 298 mm) |
Zadní brzdy | jednopístkový třmen NISSIN, 1× kotouč (ø 240 mm) |
ABS | ano, BOSCH |
Rozměry (D׊×V) | 2 100 × 770 × 1 170 mm |
Pohotovostní hmotnost | 198 kg |
Výška sedadla | 790 mm |
Jsem motorka v prémiový kvalitě. Pohání mě dvouválcovej motor o objemu necelých 500 cc a výkonu 46 koní. Mám značkový vstřikování paliva Bosch, japonský podvozek s up-side-down-vidlicí Kyaba a brzdy Nissin. Z fleku můžu víc než konkurovat všem zavedenejm značkám. Přijď se o tom přesvědčit i ty!