NOVINKA

VOGE 525 ACX

Mám styl na věky věků! Věř, že i ty mu podlehneš

Objem motoru:

494 cm3

Výkon:

35 kW

Spotřeba:

3,8 l/100 km

Řidičský průkaz:

A2

Barva:

Cena od:

144 990 Kč

POJĎME SE SEZNÁMIT

Styl kombinující klasiku a modernu se neokouká

Elegantní tvary minulosti a zároveň ty nejpokročilejší technologie současnosti ze mě dělaj krásku, která okouzlí snad úplně každýho. Když spolu vyrazíme do světa, uvidíš, že přitáhnem pozornost všech věkovejch generací.

S nástrahama města si hravě poradim díky přednímu odpružení od japonský Kayaby s up-side-down vidlicí. Vzadu to jistí kyvná vidlice s lehkou konstrukcí a tlumičem, která je taky od Kayaby.

Jízda do práce se ti stane příjemnou zábavou a dlažební kostky tě už taky nikdy nerozhoděj. Když na semaforech blikne červená, brzdy od japonskýho Nissinu ti zaručej sametový přistání. Stejně odhodlaná tě vezmu na polní cestu a klidně vyrazíme i k vodě. Na podobný výlety se skvěle hoděj moje drátový kola s univerzálnim vzorem na bezdušový gumě. Vpředu mám 19palcovej ráfek a vzadu klasickou sedmnáctku. Díky tomu nás nějaká ta díra ani jáma v cestě nezastaví.

Klasický kulatý světlo ti rozzáří svět pomocí LED technologie. Nechybí mi přehledná TFT obrazovka s automatickym přepínáním denního/nočního režimu a množstvím údajů: zařazenej kvalt, stav paliva, průměrná spotřeba, venkovní teplota, tlak v pneu a spousta dalšího. Určitě tě potěšej nastavitelný páčky na řídítkách nebo možnost propojit přes bluetůčko obrazovku s mobilem.

Pokud ti víc seděj litý kola a vejfuk dole, omrkni moji ségru – VOGE 525 AC.

MOTOR

Objem motoru 494 cm3
Typ motoru čtyřtaktní řadový dvouvalec DOHC
Maximální výkon 35 kW (48 Ps) / 8 500 rpm
Maximální kroutící moment 50,5 Nm / 6 500 rpm
Kompresní poměr 11.5:1
Sekundární pohon řetězem
Převodovka manuální, 6 rychlostních stupňů
Startér elektrický
Chlazení vodou
Emisní norma EURO 5
Emisie CO2 88 g/km
Systém dávkování paliva EFI BOSCH
Objem nádrže 19 litrů
Spotřeba paliva 3,8 l/100 km
Maximální rychlost 160 km/h

PODVOZEK A BRZDY

Přední odpružení 41 mm Upside-Down vidlice Kayaba, zdvih 151 mm
Zadní odpružení kyvná vidlice, seřiditelný tlumič Kayaba, zdvih 64,5 mm
Přední pneu 110/80-R19 – Metzeler Tourance
Zadní pneu 150/70-R17 – Metzeler Tourance
Přední brzdy 2x dvoupístkové třmeny NISSIN, 2× kotouč (ø 298 mm)
Zadní brzdy jednopístkový třmen NISSIN, 1× kotouč (ø 240 mm)
ABS ano, BOSCH

ROZMĚRY A HMOTNOSTI

Rozměry (D׊×V) 2 150 × 820 × 1 230 mm
Pohotovostní hmotnost 198 kg
Výška sedadla 840 mm

Mám styl na věky věků! Věř, že i ty mu podlehneš

PROHLÉDNI SI DETAILY

Ze zadu jsem absolutně nepřehlídnutelná

Čistý dizajnový línie podpořený vyladěnou LED technologií. Přesně tak chceš, aby svítilo fáro před tebou. Nikoho neoslňujou a při tom jsou dokonale vidět.

Sexy zvuk vykouzlí precizně zpracovanej vejfuk

Přesný sváry, věčnej materiál a zvuk, kterej tě jen tak neomrzí. Takhle nějak by měl pořádnej vejfuk vypadat.

Skvěle svítící světlomety

Navenek oldschoolový design, uvnitř moderní LED technologie. Moje světlomety se podobaj hvězdám. Skvěle vypadaj a dosvítěj neuvěřitelně daleko.

Displej jako tablet

Připoj se přes Apple nebo Android ať vidíš hovory ze svýho mobilu na displeji přístrojovky. Ovládáš ho přepínačem na řídítkách. Ukáže ti i užitečný údaje jako otáčky motoru, rychlost, teplotu vzduchu a motoru, průměrnou spotřebu paliva, stav tlaku v pneu, hodiny, počítadlo nalétaných kiláků a nechybí ani zařazený kvalt. Tuhle obrazovku si na beton oblíbíš!

Kvalita září z každýho detailu

I na tý nejposlednější drobnosti uvidíš čistý zpracování a oceníš cit, kterej designéři dali do stavby týhle mašiny.

Brzdy na který se můžeš spolehnout

Zapomeň na brždění očima. Japonský brzdy Nissin se dvěma brzdovými kotouči o průměru 298 mm a dvěma pístky v brzdiči se postaraj o sametový zastavení. Kvalitní brždění je základ. No ne?

NASKOČ DO SEDLA

Další modely z této řady